Μαζί για το επόμενο βήμα

Το μέλλον της ενέργειας
ξεκινά τώρα.

Επικοινωνία2025-07-02T09:36:42+00:00
P.O. Box:
22281, 1519
Λευκωσία, Κύπρος

Τηλ: 24 845 555

Ηλ. Διεύθυνση: [email protected]

Βλάβες / Διακοπές Ρεύματος: 1800

Τρόποι Πληρωμής

1. Τραπεζικός Λογαριασμός

Τραπεζικός Λογαριασμός

2. Πάγια Εντολή

Είμαστε εδώ για εσάς

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ονοματεπώνυμο
Εταιρεία
Ηλεκτρονική Διεύθυνση
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Περισσότερες πληροφορίες

Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχει κόστος κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;2025-06-03T06:56:14+00:00

Για όλους τους καταναλωτές που διαθέτουν μετρητή STOD (νέου τύπου προγραμματιζόμενος μετρητής που καταγράφει κάθε μισή ώρα), δεν υπάρχει καμία χρέωση. Για τους καταναλωτές που δεν διαθέτουν μετρητή STOD, υπάρχει χρέωση για την εγκατάσταση νέου μετρητή ή την αλλαγή του μετρητή. Το κόστος αυτό, σύμφωνα με Απόφαση της ΡΑΕΚ, καταβάλλεται από τον καταναλωτή στον Διαχειριστή Συστήματος Διανομής (ΔΣΔ).

Κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή, θα υπάρξει διακοπή ρεύματος;2025-06-03T06:56:51+00:00

Όχι. Δεν θα υπάρξουν διακοπές ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Κύπρου (ΔΣΜΚ).

Τι αφορούν οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;2025-06-03T06:57:39+00:00

Οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις είναι ίδιες για όλους τους Προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της ΑΗΚ-Προμήθειας και ρυθμίζονται από τη ΡΑΕΚ. Αυτές περιλαμβάνουν Τέλη δικτύου μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, Επικουρικές υπηρεσίες, Τέλος Υποχρεώσεων Δημόσιας Ωφελείας (ΥΔΩ), Ταμείο ΑΠΕ και Εξοικονόμησης Ενέργειας και Λοιπές χρεώσεις.

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω;2025-06-03T06:57:59+00:00

Για οποιαδήποτε βλάβη, ως χρήστης δικτύου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον Διαχειριστή Συστήματος Διανομής (DSO) καλώντας στο 1800.

Go to Top